Produk pencerah muka tanpa merkuri paling selamat dan sihat untuk rakyat Malaysia.

Tau tak.. kulit kita tak kira samada kuning langsat, sawo matang, hitam manis atau putih melepak macam Kak Piz ni (ahaks!) boleh jadi makin gelap kalau asyik terdedah kepada cahaya matahari macam di Malaysia ni. Kulit juga boleh jadi gelap disebabkan sel yang semakin tua, pigmentasi atau perubahan hormon. 

Lambakan produk kosmetik mengandungi bahan bahaya di negara jiran

Putih itu cantik?


Siapa pun tak suka dengan kulit muka yang bermasalah kan? Kulit boleh jadi kusam, berminyak, warna tak sekata, semakin gelap dan tidak licin. Kak Piz bukan obses nak kulit cerah, tapi lebih kepada nak tingkatkan keyakinan diri dalam bekerja dan bersosial. 

Tapi... cakap pasal hal ini, takkan kita nak belasah guna produk yang tak selamat semata-mata untuk cerahkan kulit kan? Dah tentu kita nak produk yang berkesan dan selamat untuk jaga kulit. Takut pula baca kesan negatif jika salah guna produk ni. 

Lain dari yang lain


Di sini Kak Piz nak kongsi maklumat mengenai satu produk penjagaan kulit wajah yang paling selamat dan berkesan, NutriWhite™ yang dirumus khas untuk kulit orang Asia seperti rakyat Malaysia tercinta. Produk ini istimewa kerana :

  1. Dihasilkan selepas 3 tahun usahasama penyelidikan U.S. dan Jepun untuk membangunkan sistem penjagaan kulit eksklusif ini
  2. NutriWhite™ terdiri dari rangkaian 7 produk yang menggunakan bahan-bahan yang telah dikaji dengan tahap kualiti tinggi
  3. Menggunakan formula dipatenkan iaitu N-16 yang mengandungi 16 jenis ekstrak tumbuhan berbeza dari 16 negara. 
  4. Tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti merkuri, hydroquinone, plumbum, paraben dan sewaktu dengannya.
  5. Telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Boleh semak di sini. Juga disahkan Halal oleh badan yang diiktiraf JAKIM.
  6. Sesuai untuk pelbagai jenis kulit, samada lelaki atau wanita. 
  7. Setiap satu produk boleh digunakan untuk jangkamasa lama (pengalaman sendiri - sehingga 9 bulan) kerana kandungannya pekat dan menjimatkan.

Pendaftaran KKM


Kandungan Set NutriWhite™ 


Set ini terdiri dari 7 produk iaitu :


5 cara tindakan Nutriwhite


Bagaimana sistem Nutriwhite bertindak dalam mencerahkan kulit? Ringkasannya adalah seperti di bawah :

Review pengguna 






Cara beli set Nutriwhite ini


Rasa tak sabar nak manjakan kulit dengan NutriWhite ni kan? Boleh dapatkan terus set anda dengan menghubungi saya seperti maklumat di bawah. Jika mahu buat pembelian sendiri menggunakan kad debit/ kredit, klik sahaja di bawah ini.


atau

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan! 

ZETI HAFIZA ZAKARIA 
+6019 936 6681 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...