TESTIMONI : MINYAK IKAN - Bukan Untuk Pandai Sahaja!

Ikan memang telah sedia dikenali sebagai sumber protein utama di Malaysia. Bagi saya sendiri, ikan adalah pilihan utama dalam hidangan makanan harian berbanding ayam, daging dan telur.

Saya masih ingat ketika kecil, ibu saya pernah kata : "Makan ikan banyak-banyak, nanti pandai macam orang Terengganu". (Mesti orang Terengganu berbangga dengan ayat ni) Walaupun saya tak kisah sangat ketika itu, kemudian bila saya dah menginjak ke sekolah menegah dan universiti baru saya mula bersetuju dengan kenyataan ibu saya tu.

9 tahun saya bermaustatin di Terengganu memberi peluang saya lihat sendiri, betapa pentingnya ikan dalam menu harian mereka. Jika di tempat saya, minum petang biasanya goreng pisang dan kuih keria tetapi di Terengganu sudah tentu keropok lekor dan ikan celup tepung yang dimakan begitu sahaja. Fikir saya, patutlah keputusan peperiksaan UPSR dan SPM bagi anak-anak Terengganu sentiasa cemerlang setiap tahun, mereka makan ikan banyak setiap hari sejak kecil lagi!

Baru-baru ni saya dapat kongsi dengan kawan-kawan yang telah cuba Minyak Ikan dari Shaklee iaitu Omega Guard. Rupanya banyak kelebihannya, bukan semata-mata untuk pandai je. Antara kelebihan nya :

1. Bantu masalah sejuk-sejuk/ lenguh-lenguh lepas bersalin
2. Cairkan lendir/ kahak
3. Tingkatkan Immuniti

4. Bakar lemak
5. Redakan keradangan kulit
Nak tahu lagi kebaikan Omega Guard SHAKLEE? Baca di sini


Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...