*TESTIMONI BERGAMBAR : Wajah Segar, Bebas Dari Kesan Alahan dengan Set Skin Care Euphoria!


* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu


Kawan saya ni, Normala ada masalah alahan terhadap makanan laut yang agak teruk. Memang sebelum ni setiap kali makan udang ke, sotong ke, ketam atau yang sewaktu dengannya - hampir pasti akan timbul tanda-tanda alahan di seluruh badan termasuk muka. Bukan itu sahaja, jika makanan seperti mee dan nasi yang dimasak bersama makanan laut pun boleh mendatangkan kesan walaupun tidak dijamah seafood tersebut secara terus. Tanda ni akan ambil masa berhari-hari mungkin berminggu-minggu untuk hilang sepenuhnya. Sayangnya, kawan saya ni memang suka seafood. Nak tak nak dia terpaksa tanggung kesan alahan setiap kali teringin makan makanan kegemarannya tu.

Akhir Januari lalu, Normala hubungi saya untuk cuba produk SHAKLEE dan minta cadangan. Saya pun mencadangkan dia mencuba vitamin asas dalam kesihatan kulit seperti B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E serta ditambah dengan Alfalfa yang sesuai untuk mereka yang alahan. So, jom kita baca apa kata Cik Normala ni sendiri :

Baca juga kelebihan setiap vitamin dicadangkan di sini. Nak tahu lebih lanjut? Hubungi saya...

Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

1 comment:

  1. as salam sis.
    mohon share this testi yer kat blog alin... tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...