TESTIMONI : Shaklee bantu kerja lebih efektif walau dalam stress!

* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu

Hujung-hujung bulan macam ni saya seperti biasa akan terima e-mail dari pelanggan setia yang juga ada hubungan keluarga, Along. Seperti biasa dia akan minta saya kirimkan stok bulanan vitamin SHAKLEE yang diambil sejak 4 bulan lalu. Sebenarnya, seawal bulan pertama saya dah nampak perubahan ketara pada wajah Along. Tapi belum berpeluang lagi saya betul-betul duduk bersama dengannya untuk kongsi kebaikan yang dirasai Along. Pernah satu petang kami berkumpul untuk program keluarga, Along tiba agak lewat. First impression saya tengok dia, saya ingatkan dia baru lepas mandi - segar and aktif. Terus saya tegur "Nak pergi kerja ke?" dia jawab "Tak, baru balik kerja". Kagum pula saya tengok keaktifan dan kesegaran Along dah lewat-lewat petang macam tu.

Jadi, e-mail kali ni saya ambil peluang untuk tanya perubahan Along bersama SHAKLEE. Di bawah ni saya 'copy & paste' dari inbox e-mail saya :

........ All these while consume Shaklee products really helpful. I work base on projects across the world continent with different work hours, working in different Business Process Scenarios for different companies that has due date delivery (Not to mention different set of people in different culture too - testing your kesabaran to the max ....)
So far consuming the products, Alhamdulilah help me working effectively, I can think more clearly to define and find solutions although I haven’t work on that system before. I think that the benefits of consume the B-Complex. I can remember and think much better in a very stress work environment. [Oh let me repeat ‘STRESS’!!!] And hey my colleagues also say that I look cheerful and still has energy however tired I am after working in a long hours and weekend too…. and when your patience tested to the max again. My body cycle also become regular, as before working abroad in different climate and timing does leave not good impact on the body rhythm. And skin not to dry now thanks to vita E and Omega and GLA, I think. [Office air-con in Malaysia – no help ]

Bagi saya Along memang superwoman - bekerja dengan International Company, ikut waktu bekerja di US dan sangat komited + professional. Tapi dalam kesibukan tu Along tetap menjaga kesihatan - kawal pemakanan, minum air cukup dan konsisten ambil suplement. Tak hairanlah ramai yang melihat dia lebih muda dari usia!
Berminat dan nak tahu lebih lanjut? Hubungi saya....

Nota: kredit picture above to jezebel.com


Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...