*TESTIMONI BERGAMBAR : Parut hilang - Wajah cantik dan segar bermaya

* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu

Saya nak kongsi testimoni customer saya, Cik Yan yang konsisten dengan pengambilan suplemen SHAKLEE sejak Oktober 2011.

Sebelum ni Cik Yan memang ada masalah jerawat. Walaupun bukan jerawat batu, tapi kesan parut jerawat memang kurang menyenangkan kerana mengambil masa yang lama untuk hilang. Biasanya belum pun hilang parut lama, jerawat baru pula timbul. Kulit pun agak kusam dan tak bermaya.

Dah bermacam jenis produk luaran yang Cik Yan cuba. Ada yang ok dan ada juga yang semakin memburukkan keadaan. Kalau ada yang berkesan pun, tidak berpanjangan.. masalah yang sama akan timbul lagi. Alhamdulillah, terbuka hati Cik Yan nak cuba pulihkan masalah kulitnya dari dalaman dengan mengambil suplemen SHAKLEE.

Bulan pertama, perubahan wajahnya tidak begitu ketara. Tapi bila masuk bulan kedua, kawan-kawan dan ahli keluarga mula menegur wajah Cik Yan semakin berseri - kebanyakan parut dah pudar, dan ada yang hilang!

Produk yang Cik Yan ambil : Vitamin C, Vitamin E, B-Complex dan Alfalfa (Baca fungsi setiap suplemen tersebut di sini). Selain itu, dia juga mengamalkan minum air masak secukupnya. Nak cuba atau pertanyaan? Hubungi saya...

Klik sini untuk baca tips kecantikan kulit .

Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...