Cara jadi ahli Shaklee dengan PERCUMA

Sekarang ni makin ramai yang mendaftar sebagai Pengedar Bebas Shaklee. Ada yang ambil peluang ini untuk dapatkan produk Shaklee pada harga ahli, yang 10-20% lebih murah dari harga runcit. Ada juga yang jadi ahli sebab nampak peluang menjana pendapatan dengan menyertai Shaklee. Ketahui faedah dan kelebihan jadi ahli Shaklee di sini
 
Sebenarnya anda boleh jadi ahli Shaklee dengan mudah, samada secara PERCUMA atau berbayar. Hubungi pengedar Shaklee yang telah berdaftar seperti saya dan beritahu yang anda ingin daftar sebagai downlinenya. 

Cara jadi ahli PERCUMA

Jika mahu pendaftaran PERCUMA, anda hanya perlu membuat pembelian produk dengan nilai sekurangnya 200 mata  (dikenali sebagai unit volume @ uv) yang dianggarkan bernilai lebih kurang RM620. Contoh pembelian bernilai tidak kurang dari 200uv :

1. Dua botol Vivix
2. Tiga kotak Shaklee Collagen Powder
3. Set Bersalin dan Menyusu Lengkap

Pilihan ini adalah berbaloi bagi mereka yang bercadang untuk konsisten mengamalkan suplemen Shaklee untuk jangkamasa panjang, contohnya sepanjang 9 bulan kehamilan atau 2 tahun menyusukan anak. Begitu juga jika anda bercadang berkongsi suplemen ini seisi keluarga (pasangan, anak dan ibu bapa).
Apatah lagi jika anda merancang untuk memulakan perniagaan, pembelian bernilai lebih kurang RM620 ini adalah modal pertama untuk dapatkan produk. 

Yuran Pendaftaran

Sebaliknya jika anda mahu menjadi ahli tanpa membuat pembelian 200uv, hanya bayar RM65 untuk dapatkan kit perniagaan untuk ahli baru. Pembayaran ini hanya SEKALI sahaja seumur hidup jika anda kekal aktif dalam tempoh 2 tahun. 

Bertindaklah hari ini, hubungi saya ZETI HAFIZA (ID Shaklee : 854120) di talian +6019 936 6681 untuk mendaftar sebagai ahli. Insya Allah saya akan beri konsultasi dan bimbingan PERCUMA serta EKSKLUSIF untuk anda. 

Jumpa anda di keluarga Shaklee saya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...