TESTIMONI : Berat badan bertambah 2 kg dalam seminggu dan 6 kg sebulan!

Kenalan saya ni memang kurus sangat. Memang teringin dia tambah berat badan supaya dapat berat yang ideal, sesuai dengan ketinggian. Maklumlah, kurus sangat pun tak bagus juga. Ada macam-macam risiko kesihatan jika underweight dan dari segi penampilan pun jadi kurang menarik pula. Bagi membantu, saya telah mencadangkan tiga jenis produk Shaklee iaitu VitaLea Iron Formula, B Complex dan Meal Shakes (baca penerangan set tambah berat di sini). Alhamdulillah berat kawan saya ni bertambah 2 kg dalam masa seminggu sahaja! Mungkin kesan pengambilan suplement yang diambil secara konsisten membantu perubahan yang cepat. Tambahan pula, saya sertakan konsultasi cara pemakanan dan tips tambah berat untuk diamalkan. Jom kita baca apa kata kawan saya ni...


Seorang lagi kawan saya pula hanya mengambil Meal Shake sahaja untuk diri sendiri dan anak-anak. Masalah beliau juga adalah badan yang terlalu kurus, selalu keletihan dan senang jatuh sakit. Syukur, berat badan bertambah 6 kg dalam masa sebulan, selera makan semakin baik dan tidak mudah letih lagi.



Begitulah beberapa pengakuan pengguna yang saya nak kongsikan. Jika anda mengalami masalah yang sama, jangan teragak-agak untuk menghubungi saya jika nak tahu lebih lanjut mengenai produk ini yang ternyata berkesan dan selamat. 


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan!

ZETI HAFIZA ZAKARIA 
Shaklee Independent Distributor
ID : 854120 +6019 936 6681
www.facebook.com/bigsmilezone
bigsmilezone@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...