TESTIMONI : GLA bantu hadapi sindrom wanita monopause

Simptom monopause pada wanita boleh bermula seawal usia 40 tahun. Menghadapi simptom-simptom seperti kemurungan, kurang tumpuan mood berubah-ubah dan kekeliruan pasti sedikit sebanyak mengganggu prestasi kerja sekiranya wanita tersebut bekerjaya.

Jika anda mencari-cari suplemen untuk membantu anda menghadapi masalah berkaitan hormon wanita seperti simptom monopause ini, anda boleh mencuba GLA Complex yang mengandungi Gamma-Linolenic Acid dan Omega-6. Ia berperanan membantu masalah seperti sindrom pra-haid (PMS), simptom pra-monopause, ketidaksuburan dan haid tidak teratur. Ia juga sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah ovarian cyst dan fibroid.

Hari ini saya nak berkongsi testimoni Pn. Haizu, awal 50-an yang telah 2 bulan menggunakan GLA Complex. Beliau merupakan seorang yang bekerjaya dan merupakan salah seorang pemimpin utama di pejabat :

"*Saya sangat gembira bila kawan sepejabat mula perasan perubahan kepada mood dan tumpuan saya yang lebih baik di pejabat. Memang saya akui sebelum ni saya cepat melenting dan susah untuk fokus di pejabat. Masalah ini mengganggu prestasi saya hingga menyebabkan saya dipandang sinis oleh kakitangan bawahan. 

Saya juga mempunyai masalah haid yang banyak dan tidak teratur akibat fibroid. Sejak 2 bulan mengamalkan GLA Complex, saya tidak lagi mengalami pendarahan yang banyak dan yang pasti, perut saya yang buncit akibat fibroid telah berkurangan. 
Paling menggembirakan, suami menegur kulit muka saya semakin baik. Jeragat telah pudar dan garis-garis kedutan di dahi sedikit berkurangan"

* kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu

Tidak hairanlah GLA Complex ni menjadi HOT ITEM di kalangan pelanggan-pelanggan saya yang kebanyakannya wanita berusia 30-an. Jika anda mahu mencuba atau bertanya lebih lanjut, hubungi saya sekarang untuk harga istimewa dan konsultasi percuma!

Sertailah BigsmileZone Page di Facebook untuk maklumat berkaitan kesihatan dan kecantikan. Sila SMS ke 019 936 66681 atau email ke bigsmilezone@gmail.com jika anda berminat dengan tawaran kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...